mandag den 13. juni 2011

Chanel - Mimosa


Endnu en neglelak fra mit indkøb til Matas' 20% udsalg. Denne gang en Chanel neglelak. Eller jeg måtte betale fuld pris for denne fordi den ikke var kommet på hylderne endnu. Men jeg spurgte efter den og så ville hun gerne sælge mig den, men til fuld pris, hmmm. Jeg var ikke så svær at overtale.

Denne Chanel neglelak havde jeg glædet mig til, fordi jeg kan godt lide gule lakker. Og denne er meget gul, faktisk lidt for gul alligevel. Jeg synes ikke den passer til min hudfarve, men farven er super nice. Jeg er helt vild med den fine shimmer der er i lakken. Og hvis man fanger den i lyset har shimmeren nærmest holo effekt.


Jeg synes dog at den ligner China Glaze's Solar Power en del. Jeg ville ha lavet en sammenligning, men jeg kom i tanke om at jeg har givet den væk for længe siden. Den var nemlig også for gul til min hudfarve.Jeg fandt et billede af den.

(foto - KellieGonzo)

Prøv lige at se den i flasken. Suk.



Sussi

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Depend har også lavet en gul shimmerlak - nr. 210. Den er lysere end Chanels Mimosa, så måske den er noget? :D

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Malene.. den har jeg også :D

Sussi

Anonym sagde ...

Uuuh den er bare så fin:-). Jeg har købt Ysl Surreal Yellow. Den er lidt mørkere og står bedre til min lyse hud.
Mvh Anne

Send en kommentar