mandag den 6. juni 2011

Dennis Knudsens INK - Pearl Platinum


Dagens neglelak er fra Dennis Knudsens neglelak INK og hedder Pearl Platinum. Det er første gang jeg prøver hans neglelak. Jeg har gået forbi dem mange gange, men har synes, at de så for kedelige ud i forhold til prisen, som vist normalt er 119,-. Jeg købte denne neglelak til Matas 20% udsalg.


Lakken er en perlemor lak med shimmer i. Grunden til at jeg købte den, var fordi at i flasken ser man det smukkeste holo shimmer og med den grå base, så er det altså unikt. Men da jeg så fik den på og med 3 lag stadig ikke kunne se holo'en med mindre jeg vinklede hånden perfekt i forhold til lyset, blev jeg en anelse skuffet. Hvis man klikker på billederne, især det første kan man se shimmeren hist og pist skinne i lyset. Øv! En neglelak til 119 kroner burde kunne wow'e mig lidt mere.

Håber der er en anden derude der kan lide den, for den kommer i mit neglelak udsalg.

Sussi

5 kommentarer:

Louisa sagde ...

Jeg må indrømme at jeg er alt for nærig til at betale over 60 kr for en negle lak. Jeg har rigtig meget med neglelak, og har super mange (okay ikke i forhold til jer). Og vis jeg så en sjælen gang i mellem alligvel punger ud for en af de dyre lakke er det alligevel ikk tit så meget bedre end de billige man kan købe i matas. Men min erfarring er ikke særlig stor vedr. de dyre lakker da jeg kun har 2-3 stykker ud af 50.

You and I life

Anonym sagde ...

Det er meget de dyre negle lakker der ikke er så sjove

Jette Fromm sagde ...

Træls at blive skuffet :( Før du smider den til salg kan du prøve at stemple med den? :)

Sanne sagde ...

Jeg synes osse' hans farver er for kedelige. Ligesom den nye "Fnug" lak. Jeg forstår ikke alle de der grå og grålige toner. Jeg er til gengæld blevet totalt Essie og Color Club fan. :)

Anonym sagde ...

Så vidt jeg er informeret, bliver Dennis Knudsen make-up'en produceret af GOSH. Så jeg synes ikke der er en god grund til at betale overpris for nogle Gosh-neglelakker blot fordi INK + hans navn er klistret på - og da især ikke, når det som i andre også er inde på, er så kedelige farver, der er i serien! Så er der flottere og billigere farver at købe direkte fra G-displayet i butikkerne, og de er ofte på tilbud;-)

Send en kommentar