søndag den 5. juni 2011

Hvad skal jeg lave...

Jeg har lyst til at lave noget med Konad/fauxnad, men jeg ved ikke hvilken neglelak jeg skal bruge, så jeg har fundet et par stykker frem. Så må I hjælpe mig med at vælge..

Essie - Sew Psyched (lige kommet ind af døren i dag)
Del Sol - Island Fever (farveskiftende neglelak)
OPI - Parlez-vous OPI?
H&M - Blue My Mind
ELF - Fire Coral

eller hvilken som helst af mine lakker måske? Jeg er på bar bund, mangler inspiration... suk.

Sussi

PS Jeg har opdateret listen med neglelak vi har brugt :D

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

enten Essie - Sew Psyched eller Del Sol - Island Fever :)

Frk. Fine sagde ...

Jeg er klart på sol lakken der skifter i dette fantastiske vejr! :)

Anonym sagde ...

Synes helt klart Essie lakken. Den er mega fed!!!:-D

Anonym sagde ...

Er helt enig med Stine og hendes argumenter!:D.
- Sussi? Lige et hurtigt spørgsmål: Har i testet Essies basecoat, og er den pengene værd?
Jeg mangler en god underlak som kan købes i matas..

Solskinshilsner Emily.

Mathilde sagde ...

Blue my mind! Den er bare så fed. Kan man stadig få den?

Anonym sagde ...

OPI og ELF

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Emily... Nej men har kun hørt godt om den. Prøv evt at Google essie base Pat review osv.

Tror at jeg laver noget med dem alle sammen :D

Sussi

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Tulle ... Ja det mener jeg.

Sussi

Sanne sagde ...

Du skal da bruge den farveskiftende, det er jo supersejt, og endnu mere sejt brugt som Konad. Har du et sol-motiv (blev inspireret af Del Sol navnet)?

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Sanne.. hmm der er kun 1 måde at finde ud af det på :D

Sussi

Send en kommentar