fredag den 17. juni 2011

Isadora - Mellow Yellow


Dagens neglelak er fra mærket Isadora. Min søde veninde Ea købte denne med hjem til mig fra Sverige. Hun var en tur i Stockholm og jeg havde givet hende en liste med neglelak hun skulle kigge efter derovre. Deriblandt var også min elskede Deborah Lippmann Glitter in the air neglelak.


Denne lak har som Chanel's Mimosa en fin shimmer. Denne lak er bare mere lys gul og passer bedre til min hudfarve. Den er ikke så voldsom. Den er dog desværre lidt sværere at påføre, men 3 tynde lag og en toplak så er den bare perfekt. Jeg tror jeg kommer til at bruge den meget til sommer. I kan måske huske mine panda negle. Det var denne jeg brugte til at lave prikkerne. Tog et billede af designet inden jeg lavede pandaen.


Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar