lørdag den 25. juni 2011

Minx, Shellac on nails Oh my!



I dag har jeg glædet mig rigtig meget til. Jeg skal ned i min lokale neglesalon i Frederikssund NEGLEART og prøve noget nyt og spændende, nemlig Shellac fra CND. Det er en neglelak som kan holde i op til nogle uger uden at chippe eller blive slidt eller ridset. Jeg skal nok skrive meget mere om det når jeg kommer hjem. Jeg regner også med at følge op på mine negle næsten hver dag.

På tåneglene har jeg så besluttet mig for at prøve Minx. Det er den famøse folie som også siges at holde i op til nogle uger. Det er blandt andet det man kan se på Caroline Wozniackis negle i øjeblikket til Wimbledon. Hun har de fineste guld Minx negle. Jeg skal dog ha sølv leopard mønster på mine.

Det betyder jo så bare at jeg ikke kan teste neglelak de næste par uger, men så er det jo godt, at jeg har snydt og lavet lidt på forhånd. Lissom på TV.

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar