fredag den 24. juni 2011

Nubar - Toga Purple


Toga Purple er en mørk blomme lak med fin shimmer i. Jeg vidste faktisk ikke, at der var en smule shimmer i før jeg fik den på. Jeg tror det er over et år siden, at jeg købte den og det er nu første gang jeg har den på. Lidt pinligt ik? Jeg måtte tage billederne om aftenen, så det er ikke det bedste lys, men man kan godt se hvor pæn den er alligevel.


Som alle mine andre Nubar lakker, så dækker denne også ved 2 lag. Låget har et godt greb og penslen er nem at arbejde med.  Ved ikke helt hvad jeg skal kalde selve låget som man holder på. Nogle ideer? På engelsk kalder de det vist "Cap" og det er vel kapsel, men det lyder bare så mærkeligt.

Nubar kan blandt andet købes hos Beverlybeaute.com og de sælger også deres nail art penne.

Sussi

3 kommentarer:

Jette Fromm sagde ...

Smuuuk lilla lak :)

Mette sagde ...

Wauw! Den er flot :D

Frk. Fine sagde ...

Den er lækker, den her!! Gætter på at der er et lag seche over? :)

Send en kommentar