tirsdag den 28. juni 2011

Shellac dag 4.


Så skinner solen endelig, så man kan se shimmeren i min Shellac. Den hedder Rock Royalty. Den findes også som alm CND neglelak.

Det er så min 4. dag med Shellac'en. Jeg har prøvet følgende: i søndags spiste jeg pistacie nødder uden at flække en negl! Det er helt nyt for mig. Der kom ikke en eneste ridse i lakken. Mine negle er naturligt hårde, men de føles endnu hårdere med Shellac på. Nu er de også kortere end normalt i øjeblikket, men jeg kan ikke bukke dem hvis jeg trykker hårdt på spidserne.

Jeg var på posthuset i dag for at hente en pakke, som jeg ikke kunne vente med at åbne. Så der tænkte jeg, at jeg ville teste Shellac'en igen. Jeg troede at jeg havde ødelagt dem, men det viste sig så, at det var lim fra tapen og at det forsvandt da jeg vaskede hænder.

Så indtil videre er jeg svært tilfreds. Jeg har dog desværre en lille bule i den ene negl, men det var fra før hvor jeg skule have grlitterlak af og kom til at ridse neglen. Burde have poleret det væk inden jeg fik Shellac'en på. Men ak.


Sussi

1 kommentarer:

Eva sagde ...

Det er nu noget imponerende noget, det dér Shellac. Virkelig fedt hvis man vil have smuk og holdbar neglelak!
Jeg tror, at jeg ville have svært ved Shellac, da jeg godt kan lide at skifte neglelak tit. Men hvis man skal på ferie eller sådan noget, så er det jo en fedt!

Og woooow, den farve er flot. Det shimmer er bare skønt! :D

Send en kommentar