lørdag den 9. juli 2011

Navngivningsfest og sommernegle




Dagens design er lavet, så det passer til den kjole, jeg skal have på til navnsgivningsfest senere i dag (hos Sussi). Jeg har fundet min Essie Mint Candy Apple frem fra gemmerne. Den har sådan en fin mint-grøn farve som er en rigtig forår-/sommerfarve, så der var ingen tvivl om, at den skulle bruges som base. Derudover passer den ret godt sammen med farven på min kjole :)
Først lagde jeg tre lag af Essie-lakken, og tegnede en pink fembladet blomst med China Glaze Designer Satin. Med min Inglot 701 (hvid) har jeg forsøgt at lave lidt effekt på blomsten. Midten er lavet ved først at sætte en gul plet med Inglot nummer 722, derefter har jeg forsigtigt lavet små pletter med Chanel nummer 469 for at skabe lidt effekt.
Derudover har jeg lavet en anden lille blomst ved siden af ved at sætte en hvid plet og blande den lidt med OPI Paint My Moji-Toes Red. Derudover har jeg malet et par blade med Essie Pretty Edgy blandet med min hvide fra Inglot.
Til sidst har jeg lagt et godt lag Seche Vite Toplak, som altid.

- Maja

1 kommentarer:

Swååfie sagde ...

Hvor er de fine =)

God navngivningsfest til jer begge!

Send en kommentar