fredag den 23. september 2011

Del Sol - Ruby Slipper ring

(indenfor)

(i sol lys)

Jeg må indrømme at billederne er taget for et par uger siden, da solen stadig varmede, suk. Jeg tænkte at jeg hellere måtte lufte min farveskiftende neglelak ring inden den forsvandt, altså solen. 

Neglelakken jeg har brugt til ringen er fra Del Sol. Et firma som laver alle mulige ting som kan skifte farve eller får farve i sol lys. Kig forbi www.delsol.com Desværre sender de ikke til Danmark, men man kan få dem indimellem på Ebay og så er der jo Shopusa. Jeg har købt mine igennem Nailmail.se

Sussi

4 kommentarer:

Cecilie Printz sagde ...

Hvor er den bare super flot og smart!

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Cecilie.. tak :D

Sussi

Sofie Bruus Hansen sagde ...

Vil i lave en guide der viser hvordan man laver sådan nogle nice ringe selv? :D

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Det har vi allerede gjort..
http://neglenymfer.blogspot.com/2011/07/sa-gr-vi-sarn-nar-vi-laver-neglelak.html

Sussi

Send en kommentar