torsdag den 22. september 2011

Mod Det Uendelige Univers






Jeg blev helt inspireret at Sussis skønne sorte negle til at lave noget med det ydre rum. Især fordi jeg under noget oprydning faldt over Nfu Oh GS14, den fantastiske sorte lak fyldt med glimmer. Den er perfekt som baggrund til det ydre rum, og derfra har jeg bare prøvet mig lidt frem.
Jeg har forsøgt både at lave lidt planeter, stjerner og andet jeg forbinder med rummet. Jeg overvejede også at lave en enkelt raket, men jeg kunne ikke rigtig få det til at passe ind. 
For første gang i en evighed har jeg brugt nogle similisten til at dekorere med. Jeg er rigtig fint tilfreds med resultatet, og fordi der ikke er lavet en hel masse tynde linier, var designet også forholdsvis nemt at gå igang med.

Jeg har brugt følgende lakker: Nfu Oh GS14; China Glaze Four Leaf Clover, Bermuda Breakaway, Papaya Punch; Inglot 704 nail art pen 29; H&M Being on the A-list; Color Club What A Drag.



Derudover har jeg brugt nogle nye pensler jeg har købt for længe siden på EBAY, jeg kan ikke lige huske hvad de kostede, men det var ikke mange kr, og de er super godt. Der er tre forskellige tykkelser, og den lille er rigtig god til at lave små detaljer med :)

- Maja

7 kommentarer:

Sosa07ac sagde ...

Det er godt nok sejt!!

MichellesModeslam sagde ...

Super cool! :)

- Michelle
- MichellesModeslam.blogspot.com

Mette sagde ...

Hvor er det godt lavet! Kan især godt lide pegefingeren!

Jessie sagde ...

Hvor er det fedt!

Nu er jeg jo heeelt ny her i neglebranchen. ;)
Hvis jeg køber pensler, hvad skal jeg så kigge efter, og når jeg har brugt dem, skal man så bare rense dem med neglelak fjerne?
Og hvilken neglelak fjerner kan i anbefale?

Unknown sagde ...

WOW, det er godt nok et af de fedeste designs, jeg har set længe.
Det skal da vist lige afprøves :)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Sosa07ac: Tak skal du have :)

MichellesModeslam: Tak :)

Mette: Tak, den er jeg også rigtig tilfreds med :)

Jizz: Jeg ved ikke om jeg er ekspert at spørge, men jeg kan da fortælle dig hvordan jeg gør :) Jeg har altså bare valgt nogle almindelig nail art pensler på ebay. Jeg har ikke tænkt over om de skulle være et specielt mærke. Når jeg bruger dem renser jeg dem med neglelakfjerne på en vatrondel, ellers kan jeg ikke få neglelakken af. Af neglelakfjerner bruger jeg som regel den fra matas (den med striberne) med den har jeg aldrig oplevet ikke at kunne få lakken let af :)

Mette K: Jeg er glad for at du kan lide det :) Jeg håber at du får dig forsøgt med det :)

Mvh Maja

Ekstremepolish sagde ...

Det er et rigtig fint design!
Jeg er stærkt inspireret ;)
Kig forbi!

Send en kommentar