lørdag den 22. oktober 2011

Nyheder fra Depend - Cracked Effect Neglelak (efterår)



Idag har jeg modtaget den nye kollektion af krakeleringslakker fra Depend. Der kommer 6 nye efterårsfarver at vælge imellem. Der er følgende farver: Brun (5012), Lilla (5013), Blå med glitter (5014), Orange (5015), Sort med glitter (5016) og Sølv (5017).
Jeg glæder mig rigtig meget til især at prøve den blå med glitter, og så forestiller jeg mig at den orange vil gøre sig glimrende som en Halloween-lak evt over sort.
Lakkerne kommer til at kunne købes i bl.a. Matas, og den vejledende udsalgspris bliver 39 (som de andre krakeleringslakker fra Depend). De skulle gerne være tilgængelighed i butikkerne fra uge 45.
Jeg lover, at I nok skal få nogle billeder af lakkerne på, jeg vil se, om jeg ikke kan komme igang med dem allerede imorgen :) Men indtil videre må I nøjes med de billeder, jeg tog hurtigt, da jeg modtog dem.

- Maja

(Tusinde tak til Helle fra Star PR for at sende lakkerne)

0 kommentarer:

Send en kommentar