fredag den 11. november 2011

Dag 11: Sponge Negle





Dagens design er lavet med nogle små svampe, jeg har fået af Sussi, de er fra Søstrene Grene, og de er ideelle til at bruge til negledesigns.
Først har jeg lagt to lag af China Glaze Sky High-Top, så jeg havde en basis manicure. Dernæst forsøgte jeg at graduere manicuren lidt ved, fra spidsen af neglen, at duppe Essie's Lapis of Luxury, derefter har jeg duppet endnu en lak fra China Glaze, nemlig Sea Spray, helt ude i spidsen har jeg duppet med lidt hvid fra Inglot nr 701. Jeg har afsluttet med et tykt lag toplak.
Det ærgrer mig lidt, at man ikke så godt kan se laget med lakken fra Essie, det havde været fedt at have haft 4 helt klare og tydelige lag, næste gang vil jeg bruge nogle farver, som ikke ligner hinanden så meget.

Jeg synes, at det er en meget cool måde at lave manicure på, og måske det kunne være fedt engang at lave en regnbue med sponge? Hvor man bruge en hel masse klare farver. Det er i hvert fald ikke sidste gang at jeg laver denne slags, for det var virkelig nemt, de forskellige lag skulle kun tørre kort, fordi de ikke var særligt tykke.

- Maja

0 kommentarer:

Send en kommentar