lørdag den 12. november 2011

Dag 12: Match Outfittet

Dagens manicure er inspireret af en kjole jeg så på Monsoon.co.uk en tøjforretning, som efter min mening har nogle flotte kjoler. Neglene er lavet med H&M Miss Stone Heart. En mellemgrå creme lak. Og Bundlemonster plade nr 215. Bundlemonster pladerne kan købes hos Bundlemonster.com. Det gode ved dem i forhold til Konad's er, at de laver deres mønstre store nok til at de kan dække hele neglen.

Kjolen jeg blev inspireret af er denne:


Jeg havde faktisk lavet et andet design, som jeg bedre kunne lide, og min plan var at komme en mat toplak på, men da jeg kom toplakken på, så skete det jeg hader mest.. Lakken blev trukket ud over det hele.. se her

Suk.. Det var endda 4 timer efter jeg havde lavet manicuren. Var endda ude og handle og alt muligt imellem tiden. Øv øv.. Det minder en om, at man kan komme alm toplak på først og derefter den matte toplak. Øv.

Forresten, så lavede jeg den anden dag mine negle til mandagens udfordring og brugte min Barry M Spring Green. Og da jeg tog lakken af i dag, var mine negle MEGA gule. Øv øv øv. Mere øv. De var lige blevet pæne igen efter sidste misfarvning. I stedet kan jeg glæde mig over, at jeg om en uge er i London og shopper julegaver.

Sussi

6 kommentarer:

Mia sagde ...

hvis dine negle er gule er det fordi de ikke ånder lad være med at have neglelak på hele tiden så bliver dine negle gule.
ligesom hvis du har gips på din arm så bliver den bleg fordi huden ikke kan ånde...
bare et godt råd;)

Anonym sagde ...

Sikke noget vrøvl. Neglene er blevet gule fordi hun formentligt ik har brugt base-coat. Der sker absolut intet ved konstant at have neglelak på. Specielt ikke nu til dags hvor man er blevet meget dygtigere til at lave neglelak uden så mange farlige stoffer

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Ingen af jer har ret i mit tilfælde. Jeg tager stort set altid neglelakken af igen når jeg har taget billeder. Og de bliver altså ikke gule af at man tit går med neglelak. Som Anonym skriver kan de blive gule hvis ikke man bruger basecoat og neglelakken man bruger har visse skadelige stoffer i sig.

I mit tilfælde har jeg brugt basecoat. Det gør jeg ALTID. Det var den grønne lak som var skyldneren. Og det ved jeg fordi negle kun var grønne på tre negle og blå på de to andre. Jeg har før haft problemer med grønne og gule lakker. Jeg giver dem en behandling med natron og citronsaft og buffer dem, så bliver de pænere.

Sussi

lauriestrode sagde ...

Jeg kan ihvertfald skrive under på, at Spring Green (mis)farver som ind i h******.
Jeg har prøvet at få smølfefingre af blå neglelak, men jeg har aldrig prøvet noget så ufedt, som den gule misfarvning mine fingre endte med, efter jeg havde prøvet den! Skal også nævne, at jeg også ALTID bruger base coat.

Maria sagde ...

Hej Maja og Sussi, ville lige spørge jer om i kan hjælpe mig med at finde et sted hvor man kan købe de der scraper og Stamps til at lave Bundlemonster mønstrene med? -jeg har fundet pladerne men mangler de redskaber til at lave dem med ;-)

// mvh. Maria
http://mariafrydenborg.blogspot.com/
Whatislifewithoutart

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Maria.. Jo selvfølgelig :D Jeg ved ikke om du kender http://www.nailmania.dk men hun har både special neglelak, plader og tilbehør til fair priser.

Sussi

Send en kommentar