lørdag den 26. november 2011

Dag 26: Match Outfittet.


 Først, må I meget undskylde billedernes kvalitet i dag. Jeg havde glemt, at det var min tur til at lave indlæg, så jeg havde ikke fået opladt batteriet i mit kamera. Billederne er taget med min telefon. Jeg lover at billederne er pænere i morgen.

Som der står, så er neglene inspireret af et outfit, og i dag er det en kjole jeg har brændt mig varm på. Jeg eeeelsker karry gul! Og nu har jeg endelig fået mig en neglelak der matcher mit ønske outfit. Jeg fandt den i Top Shop på Oxford Street i London i weekenden. Jeg mener også, at man kan købe Top Shop's neglelak på deres hjemmeside.

Jeg vil da lige vise jer kjolen også.. Den er fra Asos.com



Den sorte glitter lak på accent neglen, er fra LA Girl Glitter Addict  og hedder Uninhibited.

Sussi

2 kommentarer:

Laura sagde ...

Hvordan har du kommet det sorte på??
Det ser nice ud :)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Den sorte glitter lak er fra LA Girl og kan købes på cherryculture.com

Sussi

Send en kommentar