tirsdag den 27. december 2011

Nails Inc - Bloomsbury Square




Dagens neglelak er en af dem jeg købte med hjem fra min tur til London sidste måned. Jeg købte den i Boots på Oxford Street, men man kan købe den og andre Nails Inc lakker på Asos.com.

Neglelakken hedder Bloomsbury Square og er fra deres Special Effects (3D Glitter) kollektion. Der er flere rigtig flotte lakker, men pga prisen nuppede jeg kun den ene. Den kostede vist 9 pund (110kroner på asos.com).


Jeg blev faktisk overrasket over, at lakken har en gennemsigtig base. Det er nemt at se hvis man kigger efter i flasken, men jeg har åbenbart ikke haft den tæt nok på. Så da jeg skulle komme den på kiggede jeg lige en ekstra gang. Men det betyder jo bare at man også kan komme få lag ovenpå en farvet neglelak hvis man ønsker lidt effekt.


Den gennemsigtige base er fyld med lilla små glitter stykker og lidt større pink glitter stykker. På billederne er der 4 lag, ellers kunne man se neglen igennem. Jeg har brugt Seche Vite toplak for at få den til at skinne.

Denne neglelak var en af de meget svære at fotografere. Den tilhører nemlig familien "jeg er lilla, men fotograferes blå". Det er mega irriterende. Jeg tog nogle fantastiske billeder udenfor i lyset, men der så den blå ud og det er den slet ikke. Se her:

Som I kan se, så ser den helt anderledes ud på dette billede. Meget meget mærkeligt :D Selvom den ser fantastisk flot ud, så ser man slet ikke dette i virkeligheden. Mit kamera er altså et magisk et.

Jeg tog lige også et par billeder af lagene et for et.. (og på de billeder ser den også blå ud)

Første lag. En anelse tyndt lag.

Andet lag. En anelse tykkere lag end det første.
3. lag også en smule tykkere end første lag.
Fjerde lag med toplak. (Seche Vite)
Denne neglelak er klart en af mine favoritter i år. Jeg er glad for at jeg brugte 9 pund, men ville ha ønsket at jeg havde købt en af de andre. Herunder Reading og Glastonbury.

Billede og test herfra.
Sussi

3 kommentarer:

Guapizimo sagde ...

Super flot lak, selvom der skal en del lag til, men sådan er det nok oftest med de glimmerlakke.

Kat sagde ...

Tjek feelunique.com de har pt nogle af nails Inc special effects lakkerne på tilbud til 88,83 kroner...;-)

Christina sagde ...

Hold da op! Det er jo sindsygt flot! Men selvfølgelig lidt træls, at man skal komme flere lag på.

/ Christina
frkstubba.blogspot.com

Send en kommentar