lørdag den 17. december 2011

Nemme julenegle..

I dag er det jul. For mig i hvert fald. Vi skal fejre jul med min familie og med min mands familie d. 24. Det gode er at jeg får julemad 2 gange :D

Jeg har lavet nogle nemme julenegle til jer, som ikke kræver andet end at finde nogle lakker frem og komme dem på. Men alligevel blir det super fint.

Jeg har været en tur i skufferne og fundet alle mine røde lakker og glitter lakker frem, og kommet de forskellige på hver negl. Har man ikke så mange, kan man bare veksle mellem dem man har eller komme en glitter lak oven på en rød for at lave helt ny lak.


Dette er så min venstre hånd. Den i normalt ser :D Jeg har 2 lag på af hver neglelak. Jeg har følgende på:

Tommeltot: China Glaze - Ruby Pumps
Pegefinger: OPI - Wocka! Wocka!
Langemand: Essie - Red Nouveau med LA Girl Glitter Addict - Animate ovenpå
Ringfinger: Depend - 282
Lillefinger: Depend - 281



Og her er min højre hånd, med den nyligt knækkede lillefinger negl. 2 lag bortset fra tommelfingeren der fik 3 lag. Jeg brugte følgende:


Tommeltot: Deborah Lippmann - Ruby Red Slippers
Pegefinger: Depend - 283
Langemand: H&M - Red Nail med LA Girl Glitter Addict - Animate ovenpå
Ringfinger: OPI - Excuse Moi!
Lillefinger: China Glaze - High Maintenance.

Jeg håber at I synes om ideen. Jeg er ikke så god som Maja til at tegne og måske nogle af jer derude heller ikke er :D Så jeg ville prøve at lave et alternativ til anderledes julenegle.. bare nemme :D

Sussi

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg elsker den røde neglelak med de store glimmerstykker! Jeg leder efter en neglelak, der er gennemsigtig med store stykker enten guld- eller sølvglimmer. Kender I en??
Super fed blog :D

Maria sagde ...

Fine negle :)

Kig forbi vores blog hvis i har lyst og deltag i vores konkurrence: http://weeweemagazine.blogspot.com/2011/12/weewee-julegave-konkurrence.html#comment-form

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Anonym.. Kig evt på Deborah Lippmann's neglelakker.

Sussi

Sanne sagde ...

Jeg synes kun det er godt med nemme designs, da jeg tit ikke har tid og energy til det store, men godt vil ha' flotte negle alligevel.

sts sagde ...

Elsker det look! :)

Please tjek min blog ud... er lige begyndt med at blogge så der er ikke så meget der på men please tjek alligevel og evt. bliv fast læser? :)

http://simonestaehr.blogspot.com/

Send en kommentar