torsdag den 8. december 2011

Update på Press & Go



Som jeg lovede i november kommer der her en update på mit forsøg med Press & Go neglene. Jeg havde neglene på i 4 dage før, jeg tog dem af for at lave et design til udfordringen. De kunne nok heller ikke have siddet meget længere, fordi de var begyndt at løsne sig lidt i kanten.


På pakken stod der, at man bare skulle holde hænderne i lunt vand og så ville de løsne sig og let kunne tages af. Rigtig nok, efter nogle minutter i det varme vand var de meget nemme at tage af. Der sad lidt rester af lim på neglene, det fjernede jeg med lidt neglelakrenser.
Jeg er MEGET tilfreds med både udseendet og holdbarheden. Jeg vil helt sikkert prøve dem igen. Jeg var ude og kigge lidt i nogle forskellige Matas butikker, hvor de fleste af dem havde lidt Press & Go, hvor det var et fransk-manicure design. I Matas kostede de mellem 90 og 100 kroner.

- Maja

0 kommentarer:

Send en kommentar