lørdag den 28. januar 2012

Essie - Da Bush





Dagens neglelak har jeg haft i et stykke tid. Den købte jeg på ebay for snart et år siden og så har den bare ligget og ventet på mig.. den stakkel :D Jeg har haft den på nu i 5 dage og den ser næsten ud som på billederne. Der er en enkelt negl hvor der er røget en flis af. Jeg vil dog lige sige, at jeg ikke har haft toplak på, så det synes jeg er fint.

Når det er sagt, så vil jeg sige at jeg er VILD med den her farve. Den sarte ubeskrivelige farve, som faktisk minder om en lys udgave af Essie's Sew Psyched. Denne neglelak stammer fra Resort kollektionen fra 2011. Det siges at den er en nøjagtig kopi af OPI's Stranger Tides og da jeg har dem begge vil jeg da også prøve at sammenligne dem. Det bliver dog ikke i dette indlæg.

Sussi

1 kommentarer:

Coca sagde ...

den er rigtig flot!

Send en kommentar