søndag den 5. februar 2012

Go Patriots! Go!

Min mand er New England Patriots fan og ser alle kampene på de særeste tidspunkter, især om natten. Jeg må da indrømme, at jeg også er blevet helt hooked på amerikansk fodbold. Vi skal så se finalen, også kaldet Superbowl i aften/nat, så jeg tænkte at jeg ville lave en Patriots manicure. Jeg har skiftevis lavet negle med røde/hvide striber og blå negle med stjerner. Det er lidt for at symbolisere det amerikanske flag som også er de farver som Patriots har i deres logo. På tommelfingeren har jeg prøvet forsigtigt at skrive "Patriots" og det lykkedes da også næsten. Havde jeg været Maja, ville jeg ha prøvet at lave deres logo hehe.



Jeg har spillet 100 kroner på at de vinder til odds 8 (engang i maj måned), så kryds alt hvad I har, så jeg kan vinde og have råd til lidt ekstra neglelak. Så hvis neglelak guderne virkelig findes, så vinder jeg lidt penge i nat.

Rigtig go søndag.. også til jer som skal tidligt i seng :D

Sussi

5 kommentarer:

Marias Nail Polish Blog sagde ...

Men den mani, er jeg sikker på, at de (og dermed du) vinder ;)

Anonym sagde ...

Jeg kan desværre ikke engang krydse fingre for at de/du vinder. Giants skal vinde!

Anonym sagde ...

mega cool hvordan har du lavet stjernerne

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Anonym.. Jeg har brugt mine bundlemonster plader :D

Sussi

Anonym sagde ...

tak for hjælpen:) ... elsker jeres blog!!!

Send en kommentar