fredag den 24. februar 2012

Neglelak på tilbud i næste uge..

I Kvickly (fra søndag) har de disse små lakker fra L'oreal på tilbud. Jeg har ikke set dem før, men er spændt på at se hvilke farver de ellers har. Der er 3 for 100,-

Føtex har også fået disse små lakker fra L'oreal, så har du ikke en Kvickly i nærheden, kan du måske finde dem i din nærmeste Føtex. Hvis farvepaletten på billedet er udvalget, så skal jeg da klart kigge nærmere. Det ser lovende ud.

Jeg kigger de andre aviser igennem, når de kommer imorgen og hvis der er flere tilbud skriver jeg lige om dem.

Sussi

3 kommentarer:

Kat sagde ...

På nederste billede står der "48 farver" så det lyder ret lovende!! :D Jeg skal i hvert fald et smut forbi ;)

/Kathrine
/www.lychee9.blogspot.com

The Dandelion Chronicles sagde ...

Den, som er vist i Føtex-reklamen ser da udsøgt ud! :) Jeg tror vist, at jeg skal udvide min købe-ind-rute, hehe..

Anonym sagde ...

Synes det er en super fed ide at du vælger at lave en sådan guide til ugens/månedes tilbud:-D

Send en kommentar