Så har jeg endnu engang fundet nogle tilbud til jer i den kommende uges aviser. Håber, at I skriver hvis I finder andre tilbud, så vi alle kan få fingrene i eventuelle godter.
I Matas har de fokus på en masse godter. Især nye farver fra kendte mærker.
Føtex har tilbud på Mac Factor lakkerne..
Sussi
Viser opslag med etiketten føtex. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten føtex. Vis alle opslag
søndag den 10. juni 2012
Tilbud uge 24.
Kategorier:
føtex,
l'oreal,
loreal,
matas,
max factor,
maybelline,
rimmel,
tilbud
onsdag den 30. maj 2012
Tilbud uge 22.
Jeg kiggede lige ugens tilbuds aviser igennem i går og fandt et par negle relaterede tilbud til jer. Den slags kan I jo godt lide.
I Føtex kan du finde dette sæt med 8 artpenne med både pen og pensel. Prisen er nogenlunde, hvis ikke man vil give sig i kast med f.eks Ebay.com
I Rema1000 har de en masse forskellige negle tilbehør samt neglelak. I hvert fald hvis man ser på både tekst og billeder. Prisen er jo helt i bund, så det kan jo ikke skade at kigge.
Det var lige hvad jeg fik øje på, men hvis I kender til andre tilbud er I mere end velkomne til at skrive i kommentarfeltet herunder.
Sussi
P.S Gæt hvem der er kommet hjem fra ferie?
I Føtex kan du finde dette sæt med 8 artpenne med både pen og pensel. Prisen er nogenlunde, hvis ikke man vil give sig i kast med f.eks Ebay.com
I Rema1000 har de en masse forskellige negle tilbehør samt neglelak. I hvert fald hvis man ser på både tekst og billeder. Prisen er jo helt i bund, så det kan jo ikke skade at kigge.Det var lige hvad jeg fik øje på, men hvis I kender til andre tilbud er I mere end velkomne til at skrive i kommentarfeltet herunder.
Sussi
P.S Gæt hvem der er kommet hjem fra ferie?
lørdag den 3. marts 2012
Neglelak på tilbud - uge 10
Her er de tilbud jeg har fundet til jer på neglelak og negle relaterede produkter fra i næste uge.
Bilka har Calvin Klein kosmetik på udsalg og det gælder også deres små neglelakker. Jeg har en enkelt og den synes jeg er pæn. Jeg har dog fået den i gave, så jeg ved ikke hvad prisen normalt er.
Matas har igen i næste uge tilbud på Sally Hansen produkter. Både neglelak og andet godt. Frit valg 49,95. Mavala har lavet min favorit neglelakfjerner, men det er desværre ikke den der er på tilbud. Til gengæld er det måske godt med lidt håndcreme for tiden. Jeg har lidt tørre hænder. Der er ikke tilbud på Essie's neglelak, men de reklamerer med at de har fået nye farver. Hvis det er dem på billedet ser det ud til at være dem fra sommer kollektionen 2011. Nu er de jo ikke lige så hurtige som de amerikanske web shops til at få varerne hjem. Lidt synd dog.
Er man til Matas egen neglelakfjerner, så har de den på tilbud i næste uge og Depend har falske negle og hjemmekit til at lave gele negle på tilbud.
Føtex har Revlon kosmetik på tilbud og det ser ud til at være et rigtig godt tilbud. 2 for 35, kan det passe? Jeg overvejer at kigge forbi min Føtex og se hvilke farver de har. Jeg ejer nemlig ikke nogen neglelak fra Revlon.
Billigvoks.dk har stadigvæk tilbud på Essie neglelak til 38,-. Det er en rigtig rigtig god pris! Selv får man dem ikke til den pris i USA. De har endda den helt nye forårskollektion Navigate Her og Go Overboard, men også Lux Effects lakkerne. Jeg ved dog ikke hvor længe tilbudet varer, så skynd jer!
Det var vist det. Hvis I kender til andre gode tilbud eller falder over nogle, så skriv endelig til os her i kommentarfeltet, eller på mail.
Der er ingen af disse firmaer som har betalt os for at reklamere for dem. :D
Sussi
Bilka har Calvin Klein kosmetik på udsalg og det gælder også deres små neglelakker. Jeg har en enkelt og den synes jeg er pæn. Jeg har dog fået den i gave, så jeg ved ikke hvad prisen normalt er.
Matas har igen i næste uge tilbud på Sally Hansen produkter. Både neglelak og andet godt. Frit valg 49,95. Mavala har lavet min favorit neglelakfjerner, men det er desværre ikke den der er på tilbud. Til gengæld er det måske godt med lidt håndcreme for tiden. Jeg har lidt tørre hænder. Der er ikke tilbud på Essie's neglelak, men de reklamerer med at de har fået nye farver. Hvis det er dem på billedet ser det ud til at være dem fra sommer kollektionen 2011. Nu er de jo ikke lige så hurtige som de amerikanske web shops til at få varerne hjem. Lidt synd dog.
Er man til Matas egen neglelakfjerner, så har de den på tilbud i næste uge og Depend har falske negle og hjemmekit til at lave gele negle på tilbud.
Føtex har Revlon kosmetik på tilbud og det ser ud til at være et rigtig godt tilbud. 2 for 35, kan det passe? Jeg overvejer at kigge forbi min Føtex og se hvilke farver de har. Jeg ejer nemlig ikke nogen neglelak fra Revlon.
Billigvoks.dk har stadigvæk tilbud på Essie neglelak til 38,-. Det er en rigtig rigtig god pris! Selv får man dem ikke til den pris i USA. De har endda den helt nye forårskollektion Navigate Her og Go Overboard, men også Lux Effects lakkerne. Jeg ved dog ikke hvor længe tilbudet varer, så skynd jer!
Det var vist det. Hvis I kender til andre gode tilbud eller falder over nogle, så skriv endelig til os her i kommentarfeltet, eller på mail.
Der er ingen af disse firmaer som har betalt os for at reklamere for dem. :D
Sussi
Kategorier:
bilka,
billigvoks.dk,
calvin klein,
ck,
depend,
essie,
føtex,
matas,
mavala,
revlon,
sally hansen,
tilbud
mandag den 27. februar 2012
Indkøb fra Føtex og H&M..
I lørdags var jeg en tur rundt i Frederikssund for at shoppe lidt. Jeg kom en tur forbi H&M for at kigge efter en kjole til mit Rocky Horror Picture Show kostume, men fandt i stedet et par nye mini lakker og en ny duo neglelak.
En sød lille papæske med 3 små lakker. Farverne er Metallic Blue, Metalic Grey og Spark Me Up. Glæder mig til at prøve dem. Tror de begge vil se super ud med glitter lakken ovenpå. Prisen for de 3 lakker er 29,95.
Det var meningen at jeg kun ville købe dem ovenover, men synes aldrig man kan få nok nude lakker og så ser den røde også ud til at være en fin murstensrød nuance. Farverne heri hedder: Dark Hot Red, Beige og Pink Me Up. Synes aldrig at H&M har været særlig gode til at finde på navne, især fordi de små lakker tit bare har navnet på selve farven. Det gør så at jeg har 4 H&M lakker med titlen Beige f.eks. Det synes jeg måske ikke er hensigtsmæssigt. Der er 3,2 ml i flaskerne. Til sammenligning har Depend's 5ml.
Den sidste fra H&M er denne duo neglelak. Den er lidt svær at fotografere pga formen. Jeg købte den pga den grønne neglelak, men da jeg fik set mere på den anden synes jeg ikke den var helt så tosset. Lakkerne har ikke hver deres navn, men hedder tilsammen Festival Fuchsia.
Derefter gik turen til Kvickly, som reklamerede med at de havde de små lakker fra L'oreal, men de havde ikke sat dem frem endnu, så jeg kørte til Føtex i stedet. Her fandt jeg så de små skønheder og købte følgende:
Det var svært at beslutte sig for hvilke jeg skulle have med hjem, men det blev til disse. Fra venstre: nummer 612, 601 og 615. Jeg har jo en svaghed for blå og grønne lakker, så det var ikke overraskende at jeg stod med disse i hænderne. Men når jeg ser på dem igen, kan jeg ikke lade være med at tænke Misa - Dirty Sexy Money og Illamasqua Muse (til de 2 yderste), men nu må vi se hvordan de ser ud på. Den lyseblå har en smule teal shimmer i sig, men tænkte at den ville være flot under min Deborah Lippmann - Glitter in the air.
Disse 3 hedder nummer: 612, 805 og 502. Igen en grøn neglelak, men også et par som er helt anderledes end hvad jeg normalt går efter. Det bliver spændende at se hvilke der bliver mine favoritter når jeg får dem prøvet. Flaskerne indeholder 5 ml neglelak og koster 39,95 (vejl pris) men i denne uge koster de 3 for 100 (både i Kvickly og Føtex).
Håber jeg snart får mulighed for at teste dem. Jeg skal starte på arbejde igen d. 1/3 så der bliver ikke så meget tid til den slags i hverdagene. Håber snart at dagene bliver længere og solen er mere fremme, så vi kan få det bedste ud af dagene igen.
Sussi
En sød lille papæske med 3 små lakker. Farverne er Metallic Blue, Metalic Grey og Spark Me Up. Glæder mig til at prøve dem. Tror de begge vil se super ud med glitter lakken ovenpå. Prisen for de 3 lakker er 29,95.
Det var meningen at jeg kun ville købe dem ovenover, men synes aldrig man kan få nok nude lakker og så ser den røde også ud til at være en fin murstensrød nuance. Farverne heri hedder: Dark Hot Red, Beige og Pink Me Up. Synes aldrig at H&M har været særlig gode til at finde på navne, især fordi de små lakker tit bare har navnet på selve farven. Det gør så at jeg har 4 H&M lakker med titlen Beige f.eks. Det synes jeg måske ikke er hensigtsmæssigt. Der er 3,2 ml i flaskerne. Til sammenligning har Depend's 5ml.
Den sidste fra H&M er denne duo neglelak. Den er lidt svær at fotografere pga formen. Jeg købte den pga den grønne neglelak, men da jeg fik set mere på den anden synes jeg ikke den var helt så tosset. Lakkerne har ikke hver deres navn, men hedder tilsammen Festival Fuchsia.
Derefter gik turen til Kvickly, som reklamerede med at de havde de små lakker fra L'oreal, men de havde ikke sat dem frem endnu, så jeg kørte til Føtex i stedet. Her fandt jeg så de små skønheder og købte følgende:
Det var svært at beslutte sig for hvilke jeg skulle have med hjem, men det blev til disse. Fra venstre: nummer 612, 601 og 615. Jeg har jo en svaghed for blå og grønne lakker, så det var ikke overraskende at jeg stod med disse i hænderne. Men når jeg ser på dem igen, kan jeg ikke lade være med at tænke Misa - Dirty Sexy Money og Illamasqua Muse (til de 2 yderste), men nu må vi se hvordan de ser ud på. Den lyseblå har en smule teal shimmer i sig, men tænkte at den ville være flot under min Deborah Lippmann - Glitter in the air.
Disse 3 hedder nummer: 612, 805 og 502. Igen en grøn neglelak, men også et par som er helt anderledes end hvad jeg normalt går efter. Det bliver spændende at se hvilke der bliver mine favoritter når jeg får dem prøvet. Flaskerne indeholder 5 ml neglelak og koster 39,95 (vejl pris) men i denne uge koster de 3 for 100 (både i Kvickly og Føtex).
Håber jeg snart får mulighed for at teste dem. Jeg skal starte på arbejde igen d. 1/3 så der bliver ikke så meget tid til den slags i hverdagene. Håber snart at dagene bliver længere og solen er mere fremme, så vi kan få det bedste ud af dagene igen.
Sussi
Kategorier:
føtex,
H+M,
l'oreal,
mini neglelak,
tilbud
fredag den 24. februar 2012
Neglelak på tilbud i næste uge..
I Kvickly (fra søndag) har de disse små lakker fra L'oreal på tilbud. Jeg har ikke set dem før, men er spændt på at se hvilke farver de ellers har. Der er 3 for 100,-
Føtex har også fået disse små lakker fra L'oreal, så har du ikke en Kvickly i nærheden, kan du måske finde dem i din nærmeste Føtex. Hvis farvepaletten på billedet er udvalget, så skal jeg da klart kigge nærmere. Det ser lovende ud.
Jeg kigger de andre aviser igennem, når de kommer imorgen og hvis der er flere tilbud skriver jeg lige om dem.
Sussi
Føtex har også fået disse små lakker fra L'oreal, så har du ikke en Kvickly i nærheden, kan du måske finde dem i din nærmeste Føtex. Hvis farvepaletten på billedet er udvalget, så skal jeg da klart kigge nærmere. Det ser lovende ud.
Jeg kigger de andre aviser igennem, når de kommer imorgen og hvis der er flere tilbud skriver jeg lige om dem.
Sussi
Kategorier:
føtex,
kvickly,
l'oreal,
mini neglelak,
tilbud
onsdag den 19. januar 2011
Wet n Wild - Night Prowl
Igår var jeg en tur i Føtex for at se, om de havde en neglelak fra Wet n Wild, som jeg ikke kunne leve uden :) - og det havde de.
Jeg faldt pladask for denne mørkelilla glitterlak. Den har en mørkelilla base og så er der lyselilla glitter i lakken. Den dækker meget hurtigt, faktisk allerede efter to lag, jeg har dog lagt et ekstra tyndt lag for at sikre mig at den var 100% jævn til når jeg skulle tage billeder af den.
Apropos billeder, så har jeg i dag bestilt mig et nyt kamera. Normalt er mine neglebilleder taget med et SONY cyper-shot digital kamera, og jeg har i lang tid ønsket mig et bedre. Nu har kæresten og jeg derfor taget skridtet og bestilt et spejlrefleks kamera. Det er også fra SONY og hedder a33 (og med a menes alfa) ;) . Jeg glæder mig rigtig meget til at tage billeder med det og lave nogle fine film til jer.
- Maja
Forresten skal det lige siges at lakkerne fra Wet n Wild i Føtex koster 29.95, så de er lige 2 kroner dyrere end i Bilka til 27,95.
Forresten skal det lige siges at lakkerne fra Wet n Wild i Føtex koster 29.95, så de er lige 2 kroner dyrere end i Bilka til 27,95.
Kategorier:
føtex,
glitter,
lilla,
neglelak,
Wet N Wild
Abonner på:
Opslag (Atom)










