onsdag den 29. februar 2012

Nej nej nej..

I dag har jeg prøvet 2 af lakkerne fra den nye mini kollektion fra L'oreal. Jeg købte 6 forskellige farver i Føtex i lørdags og i denne uge har de 3 for 99,- . Men nu til min anmeldelse af produktet. Farven er jeg tilfreds med, da den ligner det der er i flasken. Men nøj hvor en dårlig pensel. Tror aldrig nogen sinde jeg har prøvet sådan en skidt pensel før. Der er flere årsager. 1) Den er monster bred. Bredere end min lillefinger negl, hvilket gør det besværligt at påføre lakken. 2) Hårene i penslen er ikke fordelt ligeligt. Der stikker lidt hår ud hist og her og det gør at lakken ikke bliver fordelt pænt på neglen. Selvom jeg har masser af neglelak på penslen skal jeg køre flere gange over det samme sted. Nogle gange op til 5 gange før der kommer neglelak på neglen over det sted jeg kører. 3) Penslen er større/bredere end flasken, så det er besværligt med 1 hånd at få mere neglelak på penslen uden næsten at vælte flasken.

Øv øv øv.. På billedet har jeg kun 1 lag på for jeg opgav simpelthen at påføre 2. Heldigvis er lakken nogenlunde dækkende ved 1 lag. Her er lidt flere billeder af lakken, for den er skam pæn nok til at fortjene lidt plads på bloggen. hehe det er jo ikke farvens skyld at penslen er noget møg. Farven har forresten nummer 805.






Imorgen får I anmeldelse og billeder af den anden mini lak fra L'oreal jeg testede i dag.

1 kommentarer:

Swååfie sagde ...

Jeg har den her og jeg elsker penslen! Haha.. Den passer perfekt til mine negle, så jeg kan få en perfekt mani med ét strøg! Men jeg har vist også brede negle.. Hver sin smag :) Men jeg håber du stadig får noget ud af alle de 6 lakker du har fra den linje :)

Send en kommentar