mandag den 27. februar 2012

Pheobe - Are We There Yet?



Monika fra mvkbutik har sendt mig disse to lakker til at teste. Da mine negle lige nu har det nye gellak på, bliver de testet på nogle falske negle jeg bestilte i sidste uge fra Ebay.
Kan I mon allerede ud fra billederne gætte hvilken der er favoritten?


Helt korrekt, jeg er SÅ forelsket i den blå fra Zoya Pheobe. Den minder mig en smule om Sally Hansen Blue Streak, bare i en fantastisk mat version. Jeg har kun lagt to lag, og alligevel er det smukt dækkende. Flasken fortjener næsten også at blive nævnt, den matterede overflade gør nemlig flasken rigtig blød og lækker at røre ved. Det er for mig altid et plus når der også er kælet lidt for detaljerne ved flasken.


Lakken fra OPI har en orange shimmer base, og er rigtig nem at lægge på. Den er også dækkende efter to lag, men nu hvor jeg ser billederne igen, vil jeg nok til en anden gang lægge tre lag på. Godt nok er det ikke til at se, men jeg kan garantere, at den har en shimmer base.
Selvom jeg mest er til Zoya lakken, så er OPI lakken rigtig flot. Den ville nok bare egne sig bedre til sensommeren.


- Maja

0 kommentarer:

Send en kommentar