tirsdag den 14. februar 2012

Valentins dag.

I dag har jeg et par valentins dag manicurer. Først denne bling manicure med Color Club - What a drag sølv folie neglelak som base. Ovenpå har jeg lagt 2 lag L.A Girl Glitter addict - Animate. Det er en klar mak med masser af små og store røde glitter stykker.

Men så ville jeg lige se hvordan det så ud med et lag af den sorte glitter lak fra L.A Girl, som hedder uninhibited. (de kan købes hos www.CherryCulture.com) Synes at det giver en fantastisk dybde med den sorte ovenpå. Wow. Skal helt klart lave disse negle igen. Måske med nogle andre farver. Jeg har 5 eller 6 af disse glitter lakker.

Den sidste manicure er lidt mere goth agtig. Det er Red Nail fra H&M (2 lag) og så har jeg brugt en makeup svamp til at duppe den sorte på. Jeg har brugt Manhunter også fra H&M. Til sidst har jeg lagt et enkelt lag af den røde glitter fra L.A Girl.

Håber at I alle har en fantastisk dag.

Sussi

1 kommentarer:

Emilie Berg sagde ...

Kunne egentlig godt tænke mig at I lavede et indlæg med gode hjemmesider og link til neglelak og så nogle få ord om hvordan det er at handle på den linkede side. Kunne det være noget I ville? :-)

Har x tit beundret de flotte neglelakker med dameoverkroppen Nfu Oh mm. Wauw!

Send en kommentar