onsdag den 15. februar 2012

Nail Mania Crack - Kobber

Dagens neglelak er en krakelerings neglelak fra Nailmania.dk. Sidste år var denne type neglelak det helt store, men med OPI's nye Nicki Minaj kollektion kommer der også en krakelerings neglelak. Så det er jo tegn på, at de igen i år satser på looket. Derfor vil jeg vise jer denne kobber af slagsen.

Farven er rød/kobber og har en smule shimmer i. Lakken under er fra Models Own og hedder Concrete Mixer. Jeg var positivt overrasket over hvor nem den var at påføre. Normalt synes jeg nærmest at denne type neglelak udtørrer på penslen inden man kommer den på neglen. Et mellemtykt lag gav disse tydelige revner i lakke. Jeg er vild med at der er shimmer i lakken.

Jeg ved ikke om man kan se det på billedet, men på pege og lange finger har jeg taget et lag mat toplak på. Selvom der er den matte toplak på, kan man stadig se shimmeret tydeligt. På de andre negle har jeg et lag Seche Vite toplak.

Jeg valgte en neutral base for at vise lakken, men tror at jeg vil prøve med en sort under en dag. Tror også det ville være flot.

Nailmania.dk har tilbud på disse lakker i øjeblikket. :D

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar