mandag den 26. marts 2012

Blå Mandag i S-Toget.

Så er det sidste afsnit i Blå Mandag føljetonen. I dag har jeg snuppet en af mine absolut favoritter når det kommer til blå lakker, nemlig H&M - blue my mind. Jeg opdagede endda lige at den matcher de blå knapper på dørene i S-Toget. Må endnu engang opdatere bloggen på vej til arbejde. Derfor kommer alle billederne i bunden af indlægget. Håber det går.

2 lag af blue my mind, som vist stadig kan købes i butikkerne. Og så tog jeg mit dotting tool (en knappenål med rundt hovede virker lige så godt) og prikkede små og store prikker på neglene i en cirkel. Synes selv det blev ret pænt. Men inden jeg nåede at få toplak på, havde jeg fået sat en finger på en af neglene. Surt.

Min datter er syg og har været hjemme i dag. Jeg tænkte at jeg lige kunne bå at lave dagens indlæg mens hun sov til middag, men hun har det med at vågne når lakken er våd. Heldigvis nåede jeg at tage et par billeder med min iphone.

Forresten den lyseblå neglelak er fra Barry M og hedder blueberry icecream. Den er købt på barrym.com.

Og SÅ til billederne.

Sussi


4 kommentarer:

Marias Nail Art sagde ...

Det er en rigtigt lækker blå farve, den Blue My Mind, og de to sammen virker super fint :)

Anonym sagde ...

Hejsa :-) Jeg tænkte på om I kunne lave nogle "konfomations negle". Skal nemlig skal til konfimation hos min veninde :)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Anonym. Det kommer i starten af april. Ellers kig på dem vi lavede sidste år. Søg på konfirmand på bloggen.

Sussi

Sanne sagde ...

Hvorfor har jeg aldrig tænkt på at sætte forskellig størrelser prikker i en cirkel, det ser jo helt vildt godt ud.! :)

Send en kommentar