tirsdag den 27. marts 2012

Kunstige negle fra Depend


Av av av, jeg har flækket en negl. Rigtig grimt endda - I får den at se imorgen. Det er min pegefinger, hvor halvdelen af neglen flækkede af, fordi jeg slog hånden ind i noget. Det ser helt skørt ud, jeg overvejer lidt at klippe alle de andre negle helt korte også. Men for pokker hvor er det bare grimt. Det passer også virkelig dårligt fordi vi jo holder jubilæumsmåned i næste måned, så alle designs bliver på en skadet negl - ØV! Øm er den også blevet, jeg tror det er fordi, at den sarte hud er frigjort, i hvert fald kunne jeg slet ikke teste neglelak igår på den negl, i stedet fik den en tur i sæbevand.

Nå, men idag vil jeg vise jer nogle kunstige negle fra Depend. Neglene skal limes på, som almindelige kunstige-negle, og er derfor ikke lige så smarte og nemme som deres Press & Go serie. Jeg er heller ikke videre imponeret over kvaliteten og pasformen. De nåede at sidde på i 2 timer, så var det slut. De løsnede sig i kanterne og faldt af. den første negl faldt allerede af efter 1½ time. Det var godt nok en skuffelse, jeg synes ellers, at jeg gjorde som der stod på pakken. Jeg lod dem endda tørre længe inden jeg lavede noget, netop for at undgå at de bare faldt af.
Pasformen fungerede heller ikke til min negl, de var alt for brede i forhold til mine negle, og jeg har altså ikke smalle negle.

Hvis man skal sige noget positivt, så findes de i MANGE rigtig flotte designs, som man kunne have lyst til at prøve. De her er ret neutrale i det, men man kan også få i forskellige farver og med similisten og andet lir. Men i min optik gør de sig nok bedst i pakken.
Jeg vil i hvert fald fremover holde mig til deres Press & Go serie, som jeg faktisk var vildt imponeret af.

- Maja

Produktet er sendt til os af et pr firma.

1 kommentarer:

Julie sagde ...

Øv at de ikke er gode, for de ser fine ud :)

Send en kommentar