fredag den 2. marts 2012

Essie Lux Effects - As gold as it gets.


I sidste uge købte jeg 4 Essie lakker hos billigvoks.dk for 38,- stk. Jeg fik endda 2 Lux Effects og en helt ny til denne pris. I dag har jeg testet den ene Lux Effects lak, nemlig As gold as it gets. Det er en klar neglelak med guldflage glitter stykker. Jeg har testet den på en hvid og en sort, men jeg er dog mest til den sorte. Jeg er dog sikker på, at man kan bruge den til en masse andre farver.

Den hvide neglelak er Blanc fra Essie, som jeg også købte hos billigvoks. Maja har anbefalet den og den er skam også helt perfekt og nem at påføre. Den sorte er Manhunter fra H&M og det er den bedste sorte jeg har i øjeblikket. Begge base farver er påført med 2 lag. På den hvide har jeg kommet 2 lag As gold as it gets ovenpå og den sorte har fået et enkelt lag. Selvom det er en klart lak, så bør man komme en hurtigtørrende toplak ovenpå for at få det til at tørre hurtigere og holde længere. Vi bruger Seche Vite.

Jeg har før haft en rigtig guld glitter neglelak i klar lak, men det her er den første med flager. Altså flade stykker glitter i forskellige former og størrelser. Lidt ligesom Gosh Rainbow eller Nfu Oh's flage lakker, dog kun i guld. Jeg er helt vild med denne her og jeg glæder mig til at bruge den over rød og grøn til jul.

I får lige lidt flere billeder..



Dejligt med solskin. Håber I nyder vejret i weekenden. Imorgen vil jeg se om jeg kan nå at teste de andre Essie lakker.

Sussi

1 kommentarer:

Sascha sagde ...

Den her blog + billigvoks.dk er faaarlige. Lux Effects lakken er jo FOR fed, et klart must have i min samling...så nu er jeg 6 x Essie lakker fattigere, wups :-D

Send en kommentar