onsdag den 21. marts 2012

Knækkede negle.

Klokken er 5.17 og jeg sidder i toget der snart kører mod København. Jeg skal på arbejde suk. Jeg ville lige vise jer hvorfor jeg ikke fik opdateret i går.

Jeg har nemlig knækket et par negle, en på hver hånd. Så i stedet måtte jeg bruge min tid på at klippe og file de andre ned så det ikke ser så dumt ud. De trængte alligevel til det. Når de begynder at knække af sig selv, er det lissom deres måde at sige "hey vi trænger til en klipning" på.

I får lige et par billeder med skønne blå s-tog sæder som baggrund.

Sussi

Jeg har brugt min iphone og bloggerd app til at opdatere dette indlæg. Smart ik?

1 kommentarer:

Marias Nail Art sagde ...

5,17, og med tanke på, hvor tidligt du så skulle op for at nå at kunne sidde der - gyys :)
Men hvis det overhovedet kan trøste, så har du altså nogle kønne negle, også uden neglelak...

Send en kommentar