torsdag den 8. marts 2012

Pretty & Polished - Party on my yatch


Her er en ny indkøbt neglelak fra Pretty & Polished. Neglelakken er hjemmelavet og hun sælger dem på sin butik hos Etsy.com Hun laver flere forskellige og jeg har købt 3 af dem i mini størrelse. Hun sælger dem også i en større udgave, men købte de små for at jeg kunne prøve flere uden at komme over de 80 kroner. Da hun selv laver disse, kan de nå at blive udsolgt, så det er ikke det samme udvalg hun har hele tiden. Hendes blog er her og hendes etsy butik er her.

Nu lidt om neglelakken. Party on my yatch er en fantastisk neglelak. Jeg så den på en anden neglelak bloggers blog og faldt for dem. Jeg elsker at det ser ud som om at glitteret er nede i lakken og ikke ovenpå. Det er en mælkehvid base med pink, blå, grønne, lilla og gule glitter stykker i flere nuancer. På billederne har jeg 3 lag, men man kan sagtens nøjes med 2.


Jeg betalte 26 kroner pr flaske og jeg glæder mig til at prøve de andre to.

Sussi

4 kommentarer:

Maja Sammi sagde ...

Hvordan kan jeres negle altid være så flotte?
Hvorfor knækker de aldrig?! :D

/ www.somethingsammi.blogspot.com

Maibritt J sagde ...

ej nu kom jeg også til at købe 2 :p
De er jo virkelig lækre - og jeg er ikke engang til glitter

maier-bigbeauty.blogspot.com/

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Maja.. uha.. det gør de skam også. Vi filer dem for det meste bare ned når det sker, så alle ser lige lange ud. Du kan endda se min pegefinger negl på billederne ovenover, at der er røget et stykke af den ene side. Ups.. Men det gælder bare om at file dem inden de bliver for lange og knækker.. Og så godt med negleolie og håndcreme.

Sussi

Anonym sagde ...

Hej Maja
Hvilken negleolie bruger du?

Send en kommentar