lørdag den 17. marts 2012

Sally Hansen Complete Salon Manicure - Angel Wings


Dagens neglelak er denne fra Sally Hansen. Det er en hvid shimmer lak med lyserød glimmer. Shimmeren ser dog ud som små flage stykker og gir en helt speciel effekt. Jeg er helt vild med denne neglelak, selvom det ikke normalt er noget jeg ville gå med. Jeg ville måske komme dem ovenpå en farvet neglelak. Mest fordi at jeg har gule negle og man kan se det igennem lakken. Men det er jo meningen med denne neglelak, at den ikke skal være helt dækkende. På billederne har jeg 2 lag på. Desværre kan man se lidt gult skær igennem lakken. Øv. Det er derfor jeg altid skriver Husk underlak! For at I skal undgå gule negle.

Hov det vender vist forkert :D Jeg kom en farvet lak under Angel Wings på tommelfingeren og det ser faktisk ret fedt ud, synes jeg. Det er Gray by Gray der er under. Heldigvis er mit sår på tommelfingeren helet, synes det så lidt dumt ud. Som om jeg var beskidt.


I går blev min datter Hannah 1 år. Det er helt utroligt som tiden flyver. Rigtig god weekend!

Sussi

1 kommentarer:

Marias Nail Art sagde ...

Til lykke med Hannah :)
Du har ret, de flage stykker er rigtigt kønne. Den har vist samme "tæthed" eller mangel på samme som Essie Pure Pearlfection, den giver også en dejlig virking over en anden lak..

Send en kommentar