tirsdag den 3. april 2012

Tøse negle.


Disse tøsede negle er lavet med klistermærker jeg fandt engang i Søstrene Grene på strøget. De er ikke sat på optimalt, men det blev også til noget hurtigt noget. Hvis jeg havde haft lidt mere tid, og skulle have haft dem på i en hel dag, ville jeg have sat dem fast med neglelim eller malet en gang toplak hen over dem. Jeg kunne dog ikke stå for de søde billeder og måtte have dem sat fast på neglene. Lakken jeg har under er vist Essie cocktail bling (eller bangle jangle). Når man sætter klistermærker på neglene er det bedst hvis de ikke er så store og at man har givet neglelakken under et godt lag toplak og ladet det tørre mindst 1 time inden man sætter klistermærkerne på. Ligesom i går med striping tapen vil klistermærkerne trække lakken af igen hvis ikke den er helt tør.

Sussi

Fun Fact: Da Sussi og Maja var gravide kunne de ikke døje lugten af neglelak i de første 3 måneder, så den anden måtte tage over i mellemtiden. Det er en af fordelene ved at være 2 om at blogge.

0 kommentarer:

Send en kommentar