lørdag den 28. april 2012

Vinderen af Giveaway 3 er:

Så blev det tid til lodtrækningen af 3. Giveaway. Præmien var som sagt Poul Pava inspirerede negle og 2 lakker fra Rimmel. Jeg brugte Random.org til at trække den heldige vinder, som blev:

Amalie C, som også har en blog. Den hedder The Story About Amalie, så kig evt forbi. Amalie du må meget gerne sende os en mail med din adresse osv til Konkurrence@neglenymfer.dk så vi kan sende præmien til dig.

Sidste uges vinder Carina har stadig ikke skrevet til os, så hvis ikke du gør det inden d. 1/5, så trækker vi en ny til de 2 lækre Nubar lakker.

Senere kommer de en sidste Giveaway i denne måned. Håber I synes det har været sjovt at være med.

Sussi

3 kommentarer:

Simone sagde ...

hvis ikke carina vender tilbage, vil jeg da gerne melde mig som modtager... hehe... den mintgrønne er bare for lækker... :)

Anonym sagde ...

<3<3 Deler gerne det smukke budskab med alle og håber at være den heldige der vinder <3<3
God Weekend <3<3

Carina sagde ...

Hejsa Neglenymfer!
Jeg har sendt her en mail med mit fulde navn og adresse. Blev vildt glad da jeg opdagede at det var mig der var trukket ud - hoppede op og ned i flere minutter bagefter!! :D mig der ellers aldrig vinder noget! Juhuu!!

Send en kommentar