søndag den 24. juni 2012

Spectraflair - Hjemmelavet Toplak

Som nogle af jer gættede igår, har jeg været igang med spectraflair. Til jer som ikke ved hvad spectraflair er, er det en slags meget fint glimmer som skinner i alle regnbuensfarver, og derved giver et flot holografisk udseende. 
Jeg har på youtube set en, som havde lavet en holografisk toplak, netop med spectraflair, så det ville jeg også.
Man kunne også vælge, at blande så man havde en enkelt farve med holografisk effekt, men jeg kunne slet ikke vælge hvilken farve det så skulle være. Med en holografisk toplak kan man gøre alle lakker holografiske. Jeg har prøvet min hjemmelavede toplak på en hel masse forskellige farver. Resultatet er intet mindre end fantastisk. Jeg er SÅ ærgerlig over at det har været dårligt vejr de sidste par dage, for holografiske lakker er bare smukkere i sollys, så jeg måtte nøjes med kunstigt lys på mine billeder. Men de er stadig helt fantastiske.
Min absolutte yngling er Blue My Mind med den holografiske toplak over, den har bare den helt rigtig blå holo-farve.
Jeg kan vist kun slutte på en måde:

PRØV DET!! - I vil ikke fortryde det.

- Maja

og nu til billederne....
Før den hjemmelavede toplak:








Efter den hjemmelavede toplak: (undskyld for den enorme mængde billeder)



















12 kommentarer:

Laura T sagde ...

Hvor har du fået spectraflair'en fra?:)

Marianne sagde ...

Wow, det er flot :D !!
Hvilken toplak har du puttet det i, kan alle bruges til det? :)

Anonym sagde ...

Det er da for Nice!:-D hvor køber du det der glimmer henne?:-)
Kh. Mille

Mewsen sagde ...

åh ja sådan en skal jeg da vidst også lave! ELSKER lakker der har holo effekt.. kom gerne med links til spectraflair og ja vil også gerne vide om man bare kan bruge alle toplakker til det :)

Unknown sagde ...

Det må jeg bare eje!! Det burde alle lakolikere faktisk kunne få udleveret ved lægen - det ville spare os for en masse nervemedicin og smertestillende :-p

Som alle andre kunne jeg også godt tænke mig at vide hvor I har købt det. Hvilken finhed/grade er der brugt. Og hvilken toplak? - har læst at ikke alle lakke kan bruges da det falder til bunds i nogen...

Anonym sagde ...

Hvad er linket til den you tube, som du henviser til??

Anonym sagde ...

Kan I ikke lægge det ud på Neglelir. Jeg tror, det vil skabe glæde.
Hilsen Trine Hansen

Unknown sagde ...

Må prøves :D!

Unknown sagde ...

Trine har du prøvet at bruge "forstørrelsesglas" knappen på Negle Lir facebookgruppen og skriv SpectraFlair. :-) det har nemlig været oppe før, og jeg mener der blev linket til forskellige steder det kunne købes!! :-p

Simone sagde ...

den eneste video jeg har set er denne: http://www.youtube.com/watch?v=hfhKccksNhc

LineV sagde ...

Til Anonym: Det ligger der allerede, bare søg på mit navn "line vennekilde" og så vil du se det link jeg har lagt op med videoen på youtube :)

LineV sagde ...

Ellers er der også det her link http://www.youtube.com/watch?v=SyKPprRa1hU men det er det samme der bliver sagt stortset :)

Send en kommentar