søndag den 24. juni 2012

Rimmel - aye,aye sailor!

Dagens negle er ligesom vejret: mørke. Lakken er en gave fra Matas og er en af de nyeste farver i Rimmels sortiment.

Jeg elsker mørkeblå nuancer og især i mine neglelakker, dog kan de tit virke for sorte og det synes jeg lidt at denne gør.

Nu er det jo heller ikke helt fair, at tage billeder af lakken i så kedeligt og solløst vejr. Det er også en af grundene til at I ikke får billeder af en af Depends holo lakker i dag. Det ville slet ikke være fair overfor en holo.

På billederne har jeg 2 lag men ingen toplak. Rimmels pensler er brede og selve lakken mellemtyk. Penslen er dig rigtig god og fleksibel så den påfører lakken godt. Jeg glæder mig til at prøve flere af disse.

Og nu til billederne.

Sussi



1 kommentarer:

Sanne sagde ...

Apropos Depends hololakker, så var jeg nede i min lokale Matas, og de sagde at der ikke er nogen Matasser der kan bestille dem, for de er blevet så megapopulære at Depend slet ikke kan levere dem. Har I nogen tricks?

Send en kommentar