onsdag den 4. juli 2012

Color Club - Object Of Envy









Man siger, at man bliver grøn af misundelse, men kan man også blive misundelig over grøn? I hvert fald har lakken idag fået mange lange (misundelige) blikke, da jeg var ude på tur.
Det er egentlig en gammel lak, som jeg købte for nogle år siden, som kun har brugt til at gøre lidt ekstra ud af nogle negledesigns. Men jeg tænkte, at jeg hellere måtte prøve den på alle neglene, heller nu end aldrig.
Jeg har lagt 2 lag og den er helt dækkende. Når jeg kigger helt tæt på neglen, ser jeg kun grøn glitter, det er skønt med en glitterlak, som er dækkende så hurtigt.
Jeg har lagt et enkelt lag seche vite toplak. Mange bruger ikke toplak på glitter lakker, fordi de glitrer i sig selv, men jeg vil altså anbefale alle at gøre det alligevel. Toplakken giver lige det ekstra, lakken får meget mere dybde når man ser på den, derudoveklarer lakken også rigtig flot op. For mig er toplakken uundværlig hver gang jeg lægger neglelak.

- Maja

5 kommentarer:

Camilla sagde ...

Den lak er bare for lækker! Har set man kunne købe en der minder om fra Models Own, kender du noget til hvordan deres lakker er? :-)

Unknown sagde ...

Nammenam den er lækker!!! :-p

CamillaRumle: Er du medlem af facebookgruppen Negle Lir? :-) Der har jeg ihvertfald kun hørt godt om Models Own!

polish-life blog sagde ...

kan godt for stå alle de misundelig blikke den lak er fed! (det synes jeg næsten om alle lakke :i) den minder mig og jul og gran! jeg ville med glæde låne den lak til jul eller finde en selv ;P

Anonym sagde ...

Den er super flot jeg er gået fra at bruge glitter lakker da de er så svære at få af har prøvet alt men de er død svære så har på en måde opgivet det

Anne og Sophie sagde ...

En anden glitterlak der også bare dækker FANTASTISK, og holder lige så godt: LA Splash - Cosmic! :-)

Send en kommentar