tirsdag den 3. juli 2012

Dag 2: Orange








Så er det blevet tid til dag 2 i udfordringen, idag er farven orange. Desværre har jeg været i byen hele dagen, og har ikke haft mulighed for at tage billeder af min manicure, i det ellers skønne vejr. Men, nu er jeg hjemme, og har fået taget et par billeder. Desværre er lyset nu forsvundet, så jeg har måttet nøjes med, at hoppe fra lampe til lampe for at forsøge at fange lidt af den fine farve men noget halv dårligt lys.
Farven har I faktisk set før, det er en lak fra China Glaze - i kender den sikkert - Papaya Punch. En rigtig flot, faktisk perfekt orange, jeg er så glad for den. Det er min absolut yngling orange, jeg er endnu ikke stødt på en, som er flottere, og derfor skulle I selvfølgelig se den idag.
For at det ikke skulle være en kopi af det tidligere indlæg, har jeg holo-ficeret (ja, jeg har selv lige opfundet det begreb) lakken. Jeg har lagt to lagt af min hjemmelavede holografiske neglelak på, fordi jeg synes, at to lag giver den bedste effekt.

- Maja

Til at slutte af med, får I også lige et billede af noget andet, som er lækkert og orange. En rigtig skøn kattekilling, som vi hyggede os med hele dagen i dag hos min svigerinde og hendes mand

0 kommentarer:

Send en kommentar