søndag den 29. juli 2012

Matte Bright Purple Glitter Glam

Glitter Glam fra ELF, Bright Purple fra Barry M og Essie's Matte About You.
Dagens negle er et mix af disse 3 vidundere. Jeg har aldrig brugt ELF lakken, jeg har simpelthen så mange af dem, at jeg ikke er nået halvvejs igennem dem alle endnu. Lakken hedder Glitter Glam og er en klar lak med masser af sølv og guld glimmer stykker. Den lilla er en af mine favoritter blandt Barry M lakkerne. Den er super flot og Barry M's lakker er kendt (af mig bl.a :D) for at have en fantastisk dækkeevne og så koster de kun ca 28 kroner på deres hjemmeside. Til sidst har jeg valgt at bruge matte about you som finish på værket. Jeg elsker simpelthen mat toplak ovenpå glimmer. Mums.


Jeg starter altid med 1 lag af min absolut favorit underlak /basecoat, nemlig CND Stickey. Dernæst kommer jeg altid 2 lag på af en neglelak, selvom den dækker ved 1 lag. Det andet lag udjævner stort set altid eventuelle ujævnheder i lakken. Der er ikke noget jeg hader mere end at man kan se den yderste spids på neglen igennem lakken. Her på billedet har jeg naturligvis også 2 lag på.


Her får I først ELF lakken uden den matte toplak, for den er nu fin i sig selv også. Jeg har kommet 2 tynde lag på. Hvis du som jeg vil komme 3-4-5 lag på, så husk at lakken skal tørre lidt mellem lagene, ellers kan det tage sin tid at tørre til sidst. Og endnu et tip er, at bruge en hurtigtørrende toplak /topcoat som f.eks Seche Vite. Jeg bruger i øjeblikket Essie Good to Go.


Her er så dagens manicure med den matte toplak. Lige når man kommer det på ser det ud som alm toplak, men så snart den tørrer, så bliver den mat.

Nu når jeg har jer, så vil jeg lige fortælle, at ELF har fået nogle nye farver i deres neglelak sortiment.


Coral DreamFlirty Fuchsia, Party Peach, Smokin' Hot 

Sussi

1 kommentarer:

Unknown sagde ...

ja du har ret glimmer og mat top lak det styre ;D jeg har dog aldrig prøve nogen af elf lakkerne med har sådan lyst ;D det ku være jeg bare skulle kaste mig ud i dem ;D

Send en kommentar