fredag den 6. juli 2012

OPI Black Dotted

Dagens neglelak er fra OPI, og burde kun kunne købes i Sephora i Frankrig, da det er en særlig fransk del af Spiderman kollektionen. Men åbenbart kan de købes i Sephora i København, så jeg smuttede da lige ind og købte 4 stk i dag.

For 500 kroner "blandet" OPI :D
Jeg blev naturligvis meget glad for endelig at finde dem. De var lidt gemte og var tæt på ikke at have set dem. Det var lidt stressende med en 1½ år gammel datter på slæb, der ikke synes det var sjovt at være på shopping når man ikke måtte lege med varerne..

Jeg har kun lige hurtigt prøvet dem og er slet ikke færdig med at lege med den endnu. Prøvede den over resterne af Depends Magnetlak fra den anden dag og Gosh's Metallic Green som lige stod på bordet.

Over Metallic Green
Over Magnetlakken, lidt tykkere lag..
Over Gosh Metallic Green
Det ser ud til at den "opfører" sig forskelligt at efter hvilken lak man kommer den ovenpå, og så også alt efter hvor tykt eller tyndt et lag man bruger. Skal helt klart prøve den over nogle flere lakker.. Den var helt klart de 125 kroner værd, som en OPI koster i butikkerne herhjemme.. Køber ellers altid kun OPI på ebay.com og Beautybay.com

Sussi (som er i den 7. himmel)

7 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg er så misundelig!
Jeg overvejer at bestikke en københavner for at hente for mig, ellers må jeg liste ind på ebay uden kæresten opdager det, og lige købe den :$..

Mette sagde ...

Black spotted*
Århhh jeg er da sleeet ikke misundelig! :P

Nanna sagde ...

Wow, den ser cool ud :-)

Anonym sagde ...

Sejt den skal jeg helt klart have næste gang jeg kommer til københavn

Anonym sagde ...

Vildt Nice

Unknown sagde ...

Den ser mega fed ud :D!

Victoria sagde ...

Hejsa!

Var inde i Sephora og lede efter dne og spurgte enda, men de siger de aldrig har fået dem?
Hjælper du ikke lige? :)

Send en kommentar