lørdag den 18. august 2012

Bianco Wear - Paint My Nails x 3


En shopping tur på strøget med min veninde Ea og vupti, så var vi begge 3 lakker rigere.. eller var vi? Der var flere farve varianter, men jeg faldt for den mustensrøde, den mint grønne og den sarte lyserøde farve. Jeg må indrømme, at det er første gang jeg har set neglelak hos Bianco, så de skulle lige prøves.


Jeg har ikke hørt om nogle andre der har testet disse, så jeg var lidt spændt på at se om de var noget værd. Prisen var 80 kroner for en pakke med 3 stk. Da vi var der inde havde 2 for 1's pris, så det benyttede vi os af. Jeg synes at pris og udseende minder mig lidt om Hot neglelakkerne. Under låget med Bianco.Gear er der et skruelåg med pensel på.


Først har vi den mintgrønne, som faktisk ser mere eller mindre blå ud. Som man kan se på billedet så er der desværre en masse "buler" i lakken. Jeg synes at den var meget tyk og meget svær at påføre og jævne ud. Jeg prøvede med 3 tynde lag, men det var faktisk umuligt for mig at få det til at se pænt ud. Jeg er ikke imponeret. Ved at Hot mærket klarer sig bedre end dette resultat. Øv, men farven er nu ok.


Først vil jeg lige sige, at det ikke er neglelakkens skyld at der sidder et hår i lakken på den ene finger hehe, men så det først efter jeg havde taget billederne og taget lakken af. Men det gør dog stadig ikke lakken mere jævn. Som den mintgrønne/blå lak, så er denne også meget svær at arbejde med. Jeg håber lidt at det bare er mig der har fået en pakke med dårlige lakker i. Synd, for jeg synes at farven er rigtig fin. Her har jeg prøvet med 3 lag igen.


Til sidst er det den mustensrøde farve, som dog ser en anelse fesen ud på. Men det var faktisk den bedste af de 3, i forhold til påførelsen. Den var ikke så tyk som de andre, til gengæld fik jeg en masse bobler i lakken. Øv. er ikke den store fan desværre og tror måske, at det bliver lidt svært at sælge dem. Synes slet ikke de var de 40 kroner værd, som jeg fik dem på tilbud til.

Øv øv øv Bianco, det må I gøre om. :D

Go Weekend Sussi

2 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Jeg er ny indenfor denne spændende lak verden, men har allerede stiftet noget bekendtskab med Hot lakkerne. Jeg er bestemt ikke fan af dem ;-) Så det er en rigtig fin beskrivelse af disse lakker fra Bianco, de skal nok bare holde sig til sko og støvler ;-))

HanneZ - Mode På Bloggen sagde ...

Det er da ærgeligt at de er så dårlige, syntes at farverne er så flotte.

Jeg har også selv prøvet lakkerne fra HOTmakeup som de netop minder om, og anmeldt dem på min blog, og syntes at de er rigtig gode.

Send en kommentar