tirsdag den 21. august 2012

Blog Boom!

For tiden dukker der en masse nye og spændende danske neglelak blogge (skrevet af danske piger) op rundt omkring på internettet. Nogle har skrevet i et stykke tid, mens andre er helt nye med få indlæg. Det de har til fælles, er at de har masser af passion (som os) for neglelak og dens verden. Derfor har jeg peppet vores link liste lidt op med en masse nye (og ældre some er gået min næse forbi) blogge. Link listen finder i ude til højre og et stykke nede på siden. Jeg har skrevet ud for hvilket sprog de enkelte skriver på, for selvom man er dansk, kan man jo godt skrive på engelsk. Og det vil vil ikke gøre forskel på..

Vi ser nemlig ikke de andre bloggere som konkurrenter, men kollegaer som deler vores interesse. Vi er alle bare glade for at I gider at besøge os, når vi rambler løs om vores neglelak abstinenser osv. 

Har du en neglelak blog (den skal være allermest om neglelak), så skriv til os herunder i kommentarfeltet.. Dog fjerner vi blogge som ikke er opdaterede indenfor de sidste 2 måneder.. :D

Sussi

10 kommentarer:

Sosa07ac sagde ...

Jeg stod der på et tidspunkt, men kan vist ikke se mig selv mere. Måske fordi jeg havde en blogpause i efteråret.
http://sundaymanicures.blogspot.dk

Negleprinsessen sagde ...

Jeg har for nylig oprettet en negleblog igen efter jeg i første omgang gav op med den gamle :)
Www.negleprinsessen.blogspot.dk
:) håber i vil tjekke den ud

Missy sagde ...

Tak for henvisningen til min blog. Det er jeg meget glad for. :-)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Sosa og negleprinsessen. Jeg ved ikke om det er varmen, men i står der altså begge på listen.

Missy.. Det var så lidt.

Sussi

Mette sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Mette sagde ...

Tusind tak for at sætte min blog på listen!

Mette / www.panicpolish.blogspot.com

Negleprinsessen sagde ...

Tusind tak fordi i har sat min blog på listen :) ved godt der ikke er så mange posts endnu men det skulle der meget gerne komme! ;)

Unknown sagde ...

Min veninde og jeg har lige lavet en neglelak blog, da vi begge elsker neglelak og ikke kan holde fingrene fra det (:

Katrine & Louise // Negletosser.blogspot.com

Mette Straa sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Mette Straa sagde ...

Tak for henvisningen! :) Super cool af jer!

Send en kommentar