mandag den 20. august 2012

ELF x 3




Dagens første neglelak fra ELF er denne lilla shimmer lak, som jeg mener hedder Royal Purple. I sollys har den en anelse pink skær i shimmeren, som jeg synes ser ret godt ud. Jeg er normalt ikke til shimmer, men denne lilla er tilpas mørk til mig, så det går lige. ELF's lakker er blevet bedre med tiden, synes jeg og til den pris er de et udemærket køb. På billederne her har jeg 2 lag, men ingen toplak.





Dark Navy er en mørkeblå shimmer lige efter mit hovede. Den har et lækkert fløjlsagtigt look der nærmest får den til at se mat ud. Tror den ville være super smuk med en rigtig mat toplak på. Bare se den i flasken. Den har en helt fantastisk effekt. Mums.. lyder det som om jeg kan lide denne lak? Mon ikke.. :D Selvom prisen på disse ELF lakker er steget fra 12 kroner til 23, så synes jeg stadig at man får meget for pengene. Der er trods alt 10ml i disse og i forhold til har Depend 5ml og de koster 25.
Igen har jeg 2 lag på, men ingen toplak.




Den sidste i dag er Golden Godess og er en klar neglelak med større glitter stykker med holo effekt og små glitter stykker i guld. Jeg har taget 1 lag ovenpå den blå shimmer lak herover, som næsten ser sort ud under. Jeg ved ikke om jeg kan lide denne glitter neglelak, men det kan være at andre kan, så den kommer nok på salgssiden i næste måned.

Til sidst vil jeg lige gøre opmærksom på at ELF har tilbud i deres shop

 I dag og de næste par dage, (mandag, tirsdag og onsdag) kan man få 30% rabat på alt mellem kl 19 om aftenen til 11.30 om formiddagen (dansk tid) og så de forskellige koder til de forskellige dage.. forvirret? :D

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar