mandag den 6. august 2012

Lush Lacquers x 2



I sidste måned købte jeg disse 2 på Lush Lacquer's Etsy.com butik. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg er blevet vild med glitter neglelak. For bare 1 år siden købte jeg stort set kun creme finish neglelak, men min samling er blevet udvidet med tonsvis af glitter og glimmer det sidste stykke tid.

Den grønne hedder Minty Chip og den farvestrålende Lite Brite.


Minty Chip er firkantede og sekskantede glitter stykker i store og små størrelser i både grønne og hvide farver. Basen er en anelse hvidlig med grøn shimmer. På billedet har jeg kommet 2 lag å hver negl. På pegefingereren (til venstre) har jeg 2 lag uden noget, i midten 2 lag ovenpå sort og til højre 2 lag ovenpå Gosh Metallic Green, en mellemgrøn metallic lak.

Jeg må indrømme, at jeg ikke er så vild med den som forventet, så den kommer nok til salg inden længe.



Til gengæld er jeg vild med denne her. Det er en fest af en neglelak. Ovenpå hvid bliver de mange farvede glitter stykker helt fremtrædende. Jeg tror bestemt at denne glitter neglelak vil gøre sig godt til Jelly Sandwich. Det skal jeg helt klart prøve så snart jeg får tid. Denne har en klar base men med små sølv glitter stykker imellem de større farvede stykker. Klik evt på billedet for at se det større.. Det giver lidt ekstra synes jeg.. altså de små sølv stykker :D Som med andre lakker af denne slags, så skal man flytte en smule rundt på glitter stykkerne for at de dækker hele neglen. På billedet har jeg 2-3 lag og det er en god ide ikke at komme for meget af basen på, men tør penslen lidt af inden påførsel.

Sussi

4 kommentarer:

Kuchen sagde ...

Hej Sussi
Hvis du vil sælge Minty Chip er jeg interesseret
min mail er: angele_amalie@live.dk og du har solgt til mig før:)
hilsen Amalie

Unknown sagde ...

Uhh jeg synes den grønne er helt vild lækker :-D kan du ikke dele den op i 5 ml flasker :-p

Unknown sagde ...

Mmm Minty Chip er lækker - hvis den kommer til salg bliver der vistkamp om den :)

Sanne sagde ...

Man kan aldrig få for mange glimmerlakker! Jeg har lige købt tre fra samme Etsy shop, Birthday Cake, Party Rocking og en mere jeg ikke lige husker. De er virkelig flotte.

Send en kommentar