onsdag den 19. september 2012

Essence - grey-t to be here

 


Grey-t to be here er dagens Essence neglelak. Jeg kan umiddelbart ikke huske hvorfor jeg købte netop denne farve, hehe, men testes det skulle den. Lakken er en grå/beige farve med shimmer i rødlig nuance. Shimmeren ligner små flakes og er faktisk ret fine. Men grunden til at jeg ikke kan huske hvorfor jeg købte den, er fordi jeg sjældent går med nude farver.

Desværre så er denne neglelak ekstremt tyk og var meget svær at arbejde med. Man kan se det flere steder især på spidserne, så hvis jeg skal bruge denne igen, skal der en masse neglelakfortynder i. Men en neglelak til under 15 kroner, kan man ikke forvente alverden af. Dog vil jeg sige at jeg er glad for flere af de Essence lakker jeg købte og at det kun er et par stykker som har denne tykke konsistens.

Sussi

1 kommentarer:

Katinka sagde ...

Jeg er heller ikke så meget til nude farver på neglene, men fordi der er glimmer i, synes jeg ret godt om denne her :)

http://bykatinka.blogspot.dk/

Send en kommentar