onsdag den 19. september 2012

Forny Din Lettere Slidte Manicure


Galaksenegle er altså stadig et hit, især fordi de er så pokkers nemme at lave. Det kræver ikke mange minutter at gøre en almindelig manicure til en galakse fra de ydrerum. Det er en rigtig god måde at fornye sin manicure hvor de måske er kommet nogle skrammer osv i lakken, de bliver fuldstændig camoufleret, smart ikke?
Jeg har haft min nye Ciaté Cabaretpå i et par dage, og desværre havde jeg været lidt uheldig og chippe den. Det sker desværre ret ofte for mig, ikke fordi neglelakken er af dårlig kvalitet, men simpelthen fordi jeg vasker mine hænder rigtig ofte, og det er der ikke mange neglelakker som kan holde til i længden. Jeg havde nu i midlertidig ikke lyst til, at fjerne lakken helt, for som jeg skrev i mit sidste indlæg om Ciaté var jeg meget vild med denne farve. Så fik jeg den ide, at lave galakse negle oven i min lidt halv ødelagte manicure. Det blev ikke den klassiske galakse-manicure, men en kun med røde og lilla farver, inspireret af min basis manicure. Om ikke andet, så synes jeg, at det var en smart og nem måde at gøre en gammel manicure frisk på.




- Maja

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Rigtig god idé - er ofte træt af at skulle skifte min neglelak så ofte, fordi den chipper (Irriterende problem), så det er da en helt genial idé :)

Det kunne være lækkert med en video-tutorial til nemme galakse-negle ;)

Unknown sagde ...

Fin idé, det må prøves - mine lakker holder nemlig heller ikke ret længe, men det er nok mere fordi jeg generelt bruger mine hænder (og negle) rigtigt meget :)

// Janni aka Gulde <>< http://gulde.dk

Send en kommentar