torsdag den 13. september 2012

Nails Inc cupcake sprinkles.

Jeg har snydt! Jeg var et smut forbi Sephora for at købe et par OPI Black Spotted og så så jeg lige, at de havde fået de nye Sprinkles lakker fra Nails Inc. Jeg synes altså de er yummy, men mente ikke, at jeg havde råd til at bruge 500 på 4 lakker, så jeg tog deres testere (hurra for at Sephora har testere på ALLE deres lakker!), så jeg kunne vise jer dem.

Jeg synes de var lidt tynde og gennemsigtige ved første lag, men ved andet lag dækkede de fint. De holdte 3 dage på arbejdet uden toplak, så det var faktisk ret godt.

Jeg troede jeg ville kunne lide den brune mest, men da jeg fik dem på var det faktisk den hvide. Jeg synes dog at dem fra W7 jeg har testet er federe. De har en der ligner den blå på en prik. Og så er der over 100 kroner at spare.

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar