mandag den 1. oktober 2012

Essence - stuck on you





Den sidste i denne omgang Essence lakker (ja jeg har flere liggende), er denne grå/brune glitter lak. Jeg synes næsten at det ligner fortorv eller asfalt. Farven er faktisk ret varm. Om det skyldes glitteren eller at den er lidt brun i farven i sollys, det kan jeg ikke lige finde ud af, men synes ikke at det er en kold grå nuance.

Desværre synes jeg at lakken var lidt tyk og det kan man også se på billederne. Især på det øverste billede kan man se ujævnheder i lakken. Hmm øv.

Sussi

3 kommentarer:

Ida sagde ...

Nu har jeg set mange folk, der viser essence neglelakker frem. Hvor kan man købe dem henne? :)

Fed blog forresten :P

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Ida,.. Jeg har købt mine i Flensborg. Man kan ikke købe dem i danmark med mindre man åbner sin oc og bestiller fra feks ebay :D

Sussi

Ida sagde ...

Ja har godt set dem dernede, tak :)

Send en kommentar