onsdag den 7. november 2012

Billigere alternativer del 2

Vi har alle set OPI's The man with the golden gun og sukket efter den, men så har vi set prisen og kommet til fornuft igen. Ja ja man kan få den til "kun" 272 kroner på Beautybay.com Jeg prøvede Matas tester af den på strøget, for den i Magasin var helt tom! Hvorfor mon hehe? Hvem vil ikke have ægte guld på neglene? Måske folk som synes at det er i overkanten, men jeg er ikke en af dem. Jeg vil dog også gerne have noget der ligner ægte guld på neglene, så jeg ville ikke være flov over at have en efterligning.

Dagens billige alternativ er så en billigere udgave end den 18 karat lækre toplak fra OPI.

På etsy.com fandt jeg disse guld flager (på billedet) som koster fra 10 kroner og op, alt efter hvor meget man vil købe. Klik her for at komme til NailGlitterPrincess's shop. 

Man kan så enten drysse disse på neglene og komme toplak ovenpå, eller købe noget suspension base (klar base lak der holder glitteren oppe i lakken, så den ikke falder til bunden) og blande disse i.

Suspension basen kan også købes på etsy.com. Der kan man købe 15ml flasker med pensel inkl suspension base til 15 kroner flasken (dog er fragten på ca 60 kroner). Klik her for at se Frankie's Plasma Franken Polish Suspension Base :D

Mums

Sussi

9 kommentarer:

Carina sagde ...

Ved i om man i Sephora-butikkerne i København har Sephora by OPI It's Real 18k? Er nærmest blevet desperat efter den.. *Suk*

Sanne sagde ...

Se det var en go' idé! :) Jeg har nu skrevet OPI's på min ønskeseddel og håber jeg får den i fødselsdagsgave om 3 ugers tid - man har jo altid lov at håbe.

Katinka sagde ...

Jeg elsker de her billige alternativer.
Tror også jeg bestiller de der perler, så jeg kan lave caviar manicure - meget billigere :)

Kig gerne forbi min giveaway.
bykatinka.blogspot.dk

Simone sagde ...

så er det jo bare om de bløder, for så ville det jo være synd at smide dem i en flaske klar lak.

Solvejen sagde ...

Ej, men det kan jo gå hen og blive lidt farligt det der... Før man ved at det, har man jo købt sig fattig i suspention base og diverse glitter, til at lave sine egne glitter og frankens... ;)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Simone.. De guld flager jeg har linket til "bløder" ikke ifølge sælger. Det er også hende der selv linker til suspension basen på etsy, så jeg går ud fra at hun ved hvad de skal bruges til :D

Sussi

Unknown sagde ...

Ejh jeg tror langt om længe jeg har fundet noget at bruge mine 30 ml suspensionsbase til!!!! Vil fluks købe en portion guld - har dog aldrig prøvet at handle på etsy, men det er vel til at finde udaf :-) tak for tippet!! :-)

lauriestrode sagde ...

Ellers kommer Ninja Polish snart med deres version af guldflagelakker - både en 24k og en 12k hvidguld :)

lauriestrode sagde ...

...argh glemte selvfølgelig lige at nævne de koster 15 $ stykket ;)

Send en kommentar