mandag den 5. november 2012

China Glaze - Desert Sun

 Mums, så er der endnu en neglelak fra China Glaze's On Safari kollektion på menuen. Denne gang er det Desert Sun. Den minder mig meget om OPI's Ginger Bells, men jeg tror denne er en anelse lysere. Jeg må sammenligne dem en dag. Denne var også en smule jelly agtig i konsistensen. Den burde have fået et lag mere for at man ikke kan se neglen igennem, men jeg er nu meget tilfreds. Farven minder mig om jul og julekager, så jeg var lidt overrasket over at se den i deres efterårs kollektion.

Jeg har stadig 2 andre lakker fra kollektionen, de kommer i løbet af den næste uges tid.

Sussi

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej! Jeg savner lidt nogen negle der er tegnede på, i stedet for helt ens farvede negle. Når men når det er sagt, er jeg vild med jeres blog :-) Jeg har et ønske, jeg kunne godt tænke mig at hvis i lavede et indlæg med alle jeres Deborah Lippmann lakker, hvor i bare tager det fx på en negle så man kan se hvordan den se ud? Altså lidt om en opsamling? #love

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Anonym, tak for din kommentar. Vi tegner også på neglene, søg evt på nail art eller nogle af de andre kategorier vi har under etiketter.

Sussi

Sminkan sagde ...

Jag gillar verkligen den här! Den ser mumsig ut!

Send en kommentar