søndag den 20. januar 2013

Fluffy Fødselsdagsnegle..


I anledning af en fødselsdagsfest i går skulle jeg hurtigt lige finde på noget at have på neglene, da tiden har det med at løbe fra mig når vi skal noget. Jeg har taget billederne i dag, så de var en anelse pænere i går plus en fest imellem :D Det tog 5 minutter og fordi det er pulver, så tar det ingen tid at tørre. Først 1 lag på alle fingre med en sort neglelak, derefter 1 negl ad gangen med 1 lag plus drysset flocking powder og så videre til næste negl. Det er dog en god ide, at neglene er det sidste man skal have ordnet, så man ikke skal lukke sko, sætte hår eller tage tøj på mens det lige tørrer helt.


Pulveret har jeg købt på ebay, man skal bare søge på flocking powder. Det er stort set det samme som man får i pakkerne fra Ciate's Velvet manicure.


Til sidst vil jeg lige dele en glædelig nyhed med Jer. Jeg har endelig fået min pakke fra Pretty & Polished med de 2 lakker jeg bestilte i starten af december. Glæder mig til at prøve dem. Jeg har ville have Sand Art længe og synes det var lidt fjollet kun at købe 1 :D Så det blev til King of C-C-Cool også. Her er et par teasers..



Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar